top of page

«Мені не потрібно, щоб ти працював. Мені потрібно, щоб ти втомився».

Один з кейсів, який сильно мене вразив, пов'язаний із успішним бізнесом. Клієнт відкрив його не так, як це зазвичай прийнято, а дуже швидко, без тривалих роздумів, імпульсивно. Бізнес приніс йому великий дохід, а потім був проданий.



Слухаючи фаундера, я розуміла, що цей бізнес не має для нього цінності, хоча саме ця справа його годувала та допомогла злетіти. Легкість, з якою він його отримав, невідповідність очікуванням складнощів, із якими нібито потрібно створювати бізнеси, знецінила в його очах ті мільйони, які він отримав.


Потім я зрозуміла, що регулярно стикаюся із подібним у своїй роботі. Про такі випадки розповідав мені й інший бізнесмен, справа якого пов'язана з будівництвом басейнів. Коли його бригада приїздить на об'єкт чистити басейн і йде lean-шляхом, щоб з меншими зусиллями досягти максимального ефекту, замовник незадоволений. Чистий басейн, прозора вода, а замовник обурюється: «За що там платити, там же 15 хвилин роботи».


Питання до бізнесменів: що для вас важливіше? Щоб шлях до мети відповідав вашим очікуванням? Або власне сам результат?

bottom of page