top of page

Криза = плюс 30% навантаження

Реакція на кризу є різною, і це нормально. Власники бізнесу, топи, фаундери ро

зглядають турбулентний період як можливість для зльоту. Підлеглі ж, за моїми спостереженнями, до 30% власного ресурсу витрачають на адаптацію до ефективної роботи та ремоут своєї паніки.

Ми усі розуміємо, що співробітники адаптуються не до кризи та стресу, а до ефективної роботи в новому емоційному ландшафті. Адже що таке ефективність? Це кількість зусиль, які докладає співробітник для досягнення результату. Під час кризи відбувається багато змін: у шаблонах поведінки та в комунікації. Відтепер для досягнення результату необхідні певні додаткові дії. Наприклад, перехід на ремоут – це комплекс заходів, які потребують від нас набуття нових навичок та вимагають додаткової енергії. При цьому команда має зберігати свій темп у роботі, який було задано до кризи, адже компанія продовжує рухатися в своєму бізнес-темпі. Таким чином, співробітникам потрібно активно діяти, щоб «наздоганяти» компанію. Відповідно, збільшується і кількість дій, які приводять до результату.

Саме тому врахування енергії, яка необхідна для створення нових бізнес-процесів є дійсно гарним рішенням. Воно гарантує збереження темпу компанії, і в подальшому дозволить команді переорієнтувати свій ресурс для пошуку можливостей розвитку компанії в кризу.

Отже, щоб адаптувати команду до роботи в нових умовах, топ-менеджерам необхідно:

📌визнати, що криза є, і про неї слід говорити, називаючи все своїми іменами

📌щоразу звертаючись до співробітників, нагадувати собі про кризу

📌давати команді на 30% менше завдань, ніж зазвичай.

Так співробітники зможуть опанувати новий емоційний стан, а власник в поточних умовах зможе досягти максимальних результатів.

bottom of page