top of page

Емоції – для досягнення результату в бізнесі

Цю техніку я назвала «жонглер» і присвятила власникам бізнесу і топ-менеджерам.


Уявіть собі, що ви затятий шанувальник порцеляни, а вам подарували в шість глиняних горщиків. Подарунок - це завжди приємно, але до цієї емоції домішується розчарування. Як повести себе в такій ситуації?

Зазвичай відбувається за одним із двох основних варіантів.

1. Сказати: «Як мило, але я люблю фарфор» - і красномовно поставити подарунок у куточок, ще й подумати при цьому: «Як можна подарувати таке г*мно?».

Це призведе до розчарування того, хто дарує - адже він, звісно ж, хотів би викликати у вас емоцію подяки.

2. Сказати: «Дякую тобі!». Для того, щоб це було щиро, необхідно перед відповіддю обрати з декількох емоцій, які ви на даний момент відчуваєте. Обрати одну – ту, що здатна привести вас до потрібного результату.

У даному випадку результат – це теплі стосунки з дарувальником.

Використовувати техніку «жонглер» можна з будь-якими емоціями, вибираючи з них ті, які означають похід за результатом.

Використовуючи цей секрет, ви зможете йти до результату без стопперів. Емоції не тільки не будуть вам заважати, але допоможуть вам просуватися ефективніше.

bottom of page