top of page

40 тисяч пряників, будь ласка

Під час коучингу команд я постійно зустрічаю один і той самий стопер, який заважає продуктивній роботі. Йдеться про самих співробітників. І якщо в команді таких є хоча б 20%, швидкого досягнення поставленої мети чекати марно.

Уявіть собі зустріч двох друзів. Один питає:

- Як тобі працюється?

- Та просто жахливо. На цій роботі мені говорять такі слова, які я давно відвик про себе чути! Збираюся звільнятися.

Найцікавіше в цій ситуації наступне: якщо співробітник справді погано попрацював, він лає себе найгіршими словами, буквально тими ж, що чує від менеджера. У чому ж річ?

Багато людей чекають схвалення і потребують його набагато більше, ніж результату, який отримують. Вони не хочуть чути про свої помилки і не готові ні до чого, окрім схвалення. Це і є найбільшою проблемою, яка здатна гальмувати роботу на результат всієї команди. Звісно, важливий і баланс між критикою і схваленням - будь-який перекіс поганий.

І коли мені кажуть, що зараз немає професійних співробітників, я відповідаю, що насправді вони є. Зараз мало співробітників, які можуть конструктивно ставитися до критики і продовжувати, аналізуючи помилки, створювати шедеври.

Людей, у яких бажання досягти результату більше, ніж образа або страх власної недосконалості.

bottom of page