top of page

Як фаундеру стати супер-мотиватором для своїх співробітників

Якщо власник компанії говорить співробітнику «молодець» - значить, він не працює зі своїми емоціями.

Наприклад, із розчаруванням. Власнику здається, що він впорався б з цією роботою краще. І це правда: він дійсно може краще. Але порівнювати можливості співробітників з тим, що може власник - велика помилка. Порівняння завжди буде на користь фаундера. Якби співробітники могли так робити, вони самі були б власниками.


Співробітник використовує для аналізу ситуації критерії свого рівня. І їх значно менше, ніж у власника, який бачить системно. Тому власнику потрібно орієнтуватися не на те, «як зробив би я», а на те, наскільки співробітник зміг викластися згідно своїх можливостей. І тоді «молодець» автоматично змінюється на «ти переміг себе». Цей секрет дорого коштує – на його пошуки пішли роки моєї роботи ментал-коучем для бізнесу.

Кожен раз, коли власник каже співробітнику «молодець», він робить це з найнижчого щабля емоційного інтелекту. Що б ви сказали, якби знали, що людина виклалася на всі 100%? Думаю, що замість «молодець» з'явилося б «спасибі». Як мінімум.

Comments


bottom of page