Я часто бачу перелякані очі топів і власників бізнесів, коли вони розповідають про скарги співробітників на те, що їм некомфортно працювати. Або відзначаю гордість, з якою фаундер хвалиться, що співробітникам працювати комфортно.
І тоді я згадую про нейробіологію мозку.
Слово комфорт походить від французького confort «допомога» - і воно абсолютно розходиться із поняттям бізнесу. Це слово не є конструктивним ні для бізнесу, ні для мотивації команди для ефективної роботи в компанії. Зовсім навпаки - як каже мій досвід.
Більше 15 років досліджень і 10 років практичної роботи з командами за програмою EQ-Boost показали: якщо ми хочемо створювати умови, в яких співробітники будуть натхненно працювати на результат, їм доведеться виходити за рамки комфорту. Так влаштований людський мозок.
Зводячи комфорт в цінність компанії, роблячи його частиною культури, ми пиляємо гілку, на якій сидимо. Однією рукою вкладаємо гроші в мотивацію співробітників, а іншою - перекреслюємо результати, яких могли б досягти.
Звісно, про співробітників обов'язково потрібно піклуватися. Тільки турбота в цьому випадку означає не створення комфорту, а допомога в продуктивному виході за рамки комфорту.
Мою точку зору щодо того, яким чином досягнення комфорту стало цінністю корпоративної культури багатьох IT-компаній, я розповім в одному з наступних постів.
Comments