Я вже писала, що сьогодні багато співробітників поєднують одночасно кілька робіт, і це прикмета нашого часу. Але як відрізнити ту людину, яка з кількома паралельними проектами буде успішною - від тої, хто все завалить і на кого не можна покластися?
Надійний співробітник - не той, у кого один проект. А той, який за наявності декількох проектів заявляє про них своїм працедавцям і всьому світові. Маленький, але промовистий тест – перевірити, чи вказав співробітник вашу компанію в профайлі в соцмережах.
Якщо цього не відбулося, то яку б причину вам ця людина не називала – його дії свідчать про те, що він не вважає ваш проект пріоритетним. І ви не зможете на нього розраховувати на всі 100%.
Найцікавіше, що сам співробітник, як правило, навіть не здогадується про це. Наміри у нього можуть бути найщирішими, але як би йому не хотілося, він не зможе дати тієї стабільності і надійності, яку міг би.
Про те, як вчинити власнику бізнесу, якщо він все-таки хоче зберегти такого співробітника і зробити його надійним, я розповім в одному з наступних постів.
Comments