top of page

"Ми не хотіли тебе засмучувати"

Коли власник і за сумісництвом СЕО був у відрядженні, в компанії відбулася неприємна подія. І власнику про неї нічого не повідомили.

Він дізнався про подію пізніше - коли ситуація зайшла вже надто далеко. І хоча з проблемою розібратися вдалося, час уже катастрофічно сплив, і відбулися великі втрати.


- Чому ви мені не сказали раніше ?! - вигукує власник.

- Ми не хотіли тебе засмучувати, - відповідають члени команди.

Ця фраза в бізнесі часто зустрічається і багато про що говорить. Наприклад, про страх повідомити фаундеру про свої помилки. Або про невміння оцінити ризики і наслідки рішення, прийнятого без участі керівника. Або про те, наскільки співробітники здатні вирішувати проблеми самостійно, поки бос відсутній.

Не дивно, що у відповідь власники зазвичай гніваються і сердяться з приводу великих втрат.

І тоді я рекомендую їм придивитися: інколи причина несподівано виявляється зовсім іншою. Йдеться про емоційну прив'язку працівників до боса, без якої не може бути лідерства.

У цьому випадку замість суворої відповіді фаундеру досить подякувати співробітникам за турботу про нього. Мій клієнт так і зробив. І домовився з командою, що наступного разу йому повідомлять про те, що відбувається, навіть незважаючи на бажання не засмучувати.


Любов до боса - завжди добре. Головне, щоб виявлялася вона конструктивно і безпечно за наслідками.

Comments


bottom of page