Емоції – для досягнення результату в бізнесі

Цю техніку я назвала «жонглер» і присвятила власникам бізнесу і топ-менеджерам.


Уявіть собі, що ви затятий шанувальник порцеляни, а вам подарували в шість глиняних горщиків. Подарунок - це завжди приємно, але до цієї емоції домішується розчарування. Як повести себе в такій ситуації?

Зазвичай відбувається за одним із двох основних варіантів.

1. Сказати: «Як мило, але я люблю фарфор» - і красномовно поставити подарунок у куточок, ще й подумати при цьому: «Як можна подарувати таке г*мно?».

Це призведе до розчарування того, хто дарує - адже він, звісно ж, хотів би викликати у вас емоцію подяки.

2. Сказати: «Дякую тобі!». Для того, щоб це було щиро, необхідно перед відповіддю обрати з декількох емоцій, які ви на даний момент відчуваєте. Обрати одну – ту, що здатна привести вас до потрібного результату.

У даному випадку результат – це теплі стосунки з дарувальником.

Використовувати техніку «жонглер» можна з будь-якими емоціями, вибираючи з них ті, які означають похід за результатом.

Використовуючи цей секрет, ви зможете йти до результату без стопперів. Емоції не тільки не будуть вам заважати, але допоможуть вам просуватися ефективніше.