Масиви інформації про те, як функціонує наш мозок, і про емоційний інтелект, ростуть приблизно удвічі кожні півроку. Правда, відстежують це тільки експерти.
Як експерт з використання емоційного інтелекту в бізнесі хочу сказати, що на практиці це часто означає гойдалки з популярності тієї чи іншої теорії.
Наприклад, твердження «багатозадачність - смерть для мозку» зараз переживає вже другу хвилю популярності. Заголовки нинішніх бестселерів присвячені недолікам багатозадачності та перевагам однозадачності. Перед цим, років 7 тому, так само популярною була багатозадачність. Це ілюстрація того, як наука про мозок відкриває нові пласти, змушує гойдатися людство з одного боку в інший, з полюсу в полюс. Спочатку ми вчимося багатозадачності, потім нам потрібно терміново перевчитися на однозадачность.
Правда, звісно ж, посередині ... А гойдалки відбуваються через появу нових знань. Тобто ми дізналися, що багатозадачність - це погано, лише тому, що колись ми зрозуміли, що багатозадачність - це щось хороше. Коли ми вчилися нею користуватися, з'явився негативний фідбек, і ми відновили дослідження питання.
Для того, щоб не впасти жертвою яскравих книжкових заголовків, і не збитися з курсу, краще не ходити полюсами: адже, на моє переконання, водночас важливі і багатозадачність, і вміння зануритися в одну задачу. Складність у тому, щоб перемикатися між ними обома – і цьому треба вчитися. Про те, як це зробити, розповідає книга «Технологія #EQBoost: як використовувати емоційний інтелект у бізнесі та житті» .
Особливо важливо це для власників бізнесу, які несуть відповідальність за багатьох.
Comments